29 Nisan 2010 Perşembe

RİO DE JENERİO


Brezilya'da ilk durağımız Rio De Jenerio. Aslında ben bu şehrin adını birçok kez televizyondan duymuştum daha önce.Şehirde Corcovado adında bir dağ var.Corcavado kambur demekmiş ve dağa bu ismin verilmesinin nedeni ise dağın kambur bir insana benzemesiymiş.Gerçekten de dağ uzaktan kambur bir insan görünümünde. Brezilya'da çok büyük bir İsa heykeli var bu heykelin adı Kurtarıcı İsa Heykeli'ymiş. Heykeli görğümde aklıma ilk gelen şey Amerika fotoğraflarında gördüğüm Özgürlük Heykeli oldu. Umarım birgün onun da gerçeğini görebilirim. Brezilya'nın ortasında çok güzel bir orman var, sabahları kahvaltılarımızı temiz hava eşliğinde orada yaptık ve daha sonra ben kardeşimle top oynarken annem ve babam da yürüyüşe çıktılar. Öğleden sonraları Brezilya'nın İpenama isimli bir plajına gittik. Gerçekten de televizyonda gördüğüm gibi güzel bir plajdı ve deniz çok güzeldi.Babam güneşten etkilenmememiz için çok fazla denizde kalmamıza izin vermedi. Ama yarın tekrar gelebilirmişiz , kardeşimle ben buna çok sevindik. Yarını sabırsızlıkla bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder